26 iunie 2009

"Fenomenul" EMO



Unii tineri, pentru a scapa de suferinta, abordeaza stilul EMO.
Conform Wikipedia EMO e un termen prescurtat din emotional. Uneori e folosit pentru a descrie starea melancolica si nefericita sau dorinta de suicid... Unii EMO chiar sunt indragostiti de cineva si nu aleg sa traiasca singuri.
De fapt, nu toti cei care au abordat stilul EMO sunt dispusi la a-si maltrata corpul si la suicid.
Multi oameni batjocoresc acest stil zicand ca EMO inseamna "EU MA OMOR". Aceasta nu imi pare prea corect, deoarece chiar daca si eu un timp am fost emo asta nu inseamna ca mi-ar fi trecut prin cap sa recurg la suicid.

4 comentarii:

  1. sal...sunt achilianu si vroiam sa iti zic ca nu mai activez pe blogul pe care il ai la blogroll...achilianu.toateblogurile.ro este acum blogul meu...sper sa faci modificarea...eu te-am adaugat deja in noul blogroll...sanatate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Parerea ta.Si acum parerea ta:daca tu nu te-ai gandit niciodata la suicid,nu inseamna ca altii nu o fac.De fapt,marea majoritate ai adeptilor acestui curent,isi distrug corpul.Se taie,se lovesc...si multi ajung la tentative de suicid...Sper sa fie doar un fenomen trecator,ceva specific adolescentilor....

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit acest cuvant sau nume, dar niciodata nu m-am interesat prea in amanunt, pentru ca l-am auzit in context putin favorabil si nu imi place sa imi bat joc de cineva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai usor este sa blamezi, sa razi, sa critici si sa arati cu "degetul", decat sa cercetezi si sa intelegi un suflet.

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea